miércoles, 28 de septiembre de 2011

32.het

1 hettel kevesebb van hatra a szulesig,mikozben en 1 evvel lettem idosebb!
Vasarnap volt ugyanis a szuletesnapom!
27 eves lettem:)



Javitol mar a het kozepen kaptam egy ajandekot,csak hogy gyorsabban teljen az ido vasarnapig:)

Szombaton ugy dontottem,hogy meglepem magam valamivel,de a vegen Picuri kapott egy kardigant es egy nadragot. De hogy en se maradjak ajandek nelkul,delutan ujra megtamadtam a boltokat es sikerult magamat meglepni egy taskaval.



Anyosek a mult heten kitalaltak,hogy en csinaljam a szulinapi desszertet(minden vasarnap naluk ebedelunk),amit meg is csinaltam szombat delutan,es vittem Javieknak a boltba kostoloba. Hat nem arattam vele osztatlan sikert... Shrek-tortat csinaltam es a kimaradt zold masszabol golyokat gyartottam,ami Javi szerint tul keseru lett. Fogtam magam,kimentem a boltbol es sirva fakadtam. Ilyen se fordult meg velem elo! De fogjuk a hormonokra:)
Ezek utan tudtam,hogy anyoseknak se fog izleni,mert nekik furabb izlesuk van,mint Javinak. Nem is tevedtem,nem izlett nekik tulsagosan...de nem is ez volt a baj,hanem hogy ok is keszultek desszerttel. Nem szulinapi tortaval,hanem tiramisuval. Ami nem is lett volna baj,mert nagyon szeretem,de akkor ne mondjak nekem,hogy en is keszitsek valamit,amit aztan meg se esznek...sot,megjegyzeseket tesznek ra. Ez rosszul esett,de fogjuk ezt is a hormonokra...vagy ne:(
Szoval a szulinapi ebedem nem sikerult tul fenyesre,de utana Javival mar kellemesen toltottuk a delutant. Az ajandekomat mar ejfelkor megkaptam,ugy,mint 2 eve,amikor a szulinapomon kerte meg a kezemet.

Osszesegeben kellemesen telt a szulinapom,termeszetesen nagyon hianyzott a csaladom tobbi tagja,de karpotolt Picuri es Javi. 1 eve csak remenykedtem benne,hogy a kovetkezo szulinapomon mar uton lesz a baba,de az alom valosagga valt!



Jutott egy kis bosszankodas is a hetre. Mar eleve kesobb kaptam idopontot a kovetkezo UH-ra,mint kellett volna,erre kaptam egy levelet,hogy meg ezt is kesobbre teszik. Igy a 34.heti UH-ra majdnem a 36.heten megyek. Ha azt nezzuk,hogy 2 hettel nagyobbnak mertek a babat a 28.heti UH-n,akkor a vegen meg szulni megyek UH helyett:)

A heten elmaradt a szulesfelkeszito,de voltam egy eloadason,ami az epiduralis erzestelenitesrol szolt. Nem vagyok ellene,eleg meggyozo volt,majd meglatjuk:)



Javi kedden elutazott Madridba 3 napra ceges konferenciara.

Picuri szereti kinyomkodni a testreszeit,a hasam meg csak hullamzik. Nagyon vicces,en jol szorakozom rajta. Bar az aggodalmam nem csokkent,hogy keveset mozog... Remelem,hogy csak azert,mert keves a helye a hasamban.



A vasat tovabbra is szedem,hatha jobb lesz a kovetkezo eredmenyem. A szobabicikli pedig jo baratom,hetente otszor megyek rajta 45 percet.

Kovetkezo vizsgalatok:
vervetel:oktober 3.
UH:oktober 17.
nodoki:oktober 20.
vedono:oktober 28.
suly:72,5
haskorfogat:103,5

Puszi mindenkinek!

No hay comentarios: