viernes, 9 de septiembre de 2011

2.trimeszter-osszefoglalas



13-27.het,ami nalam a 2.trimeszternek szamit.
Egy eleg hosszu es valtozatos idoszakot foglal magaban ez a ido,sokat valtozott Picuri is,es en is.
A versenyzessel mar felhagytam,de a gyerekeknek tartottam edzest,nekem a sportolast a szobabiciklizes jelentette ebben az idoszakban.
Dolgozni lelkesen dolgoztam,ovtam magamat a rontgentol es minden egyeb veszelyes anyagtol,ami a rendeloben talalhato.

Vizsgalatok ebben az idoszakban:
16.het:vedono
20.het(19+5):UH
21.het(20+5):nogyogyasz
24.het:vervetel
Illetve 2 extra UH Debrecenben:25.het es a 27.het



A pocakom novekedesnek indult,amit mar nagyon vartam,kivancsi voltam,hogy milyen erzes lesz. Az elejen meg csak ugy tunt,mintha sokat ettem volna,de aztan kezdett "kismamasan" gombolyodni.



A kovetkezo nagy elmenye ennek az idoszaknak,amikor elkezdtem erezni,hogy mozog Picuri. Pontos idopontot nem tudok,mert nem voltam biztos benne,hogy ez mar az...de a 19-20.het kornyeke korul mar kezdtem benne biztos lenni:)

A sulyom ebben a trimeszterben novekedesnek indult,amire az otthoni vakacio rendesen ranyomta a belyeget...63 kg-val indultam neki a trimeszternek es 71 kg-val fejeztem be,ebbol 3 kg 3 het alatt jott fel,amig otthon voltam.
13.hettol a 24.hetig 5 kg,25.hettol a 28.hetig 3 kg... Teny es valo,hogy mar a baba is novekszik,nem csak en,de azert a 3.trimeszterben vigyazni kell.

Lassacskan elkezdtuk beszerezni a szukseges dolgokat a babanak,megrendeltuk a babakocsit,kineztuk a kisagyat,es elkezdtunk ruhakat vasarolni. A trimeszter vegere mar egesz szep kis halom gyult ossze:) De a java meg csak ezutan jon!!!



Javi igyekszik kivenni a reszet a terhessegbol,tudom,hogy nehez neki,mint minden jovendobeli apanak,mert megiscsak bennem novekszik Picuri es en erzem a valtozasokat,de megtesz minden tole telhetot,jon velem minden vizsgalatra,osszehasonlitja a babakocsik tudasat,keresi a megfelelo babakadat/pelenkazot/szekrenyt,atrendezi a lakast...
Sokszor szoktunk arrol beszelni,hogy milyen lesz majd a babaval,jo szulok leszunk-e es hogy mennyire lesz nehez 2 nyelven beszelni Picurihoz. Sok a kerdes,de majd idovel minden kiderul:)

Igy visszagondolva erre az idoszakra,nem tudok semmilyen negativumot mondani(na jo,a ciszta nem eppen pozitivum,de azt mar el is felejtettuk).
Rentgeteg energiam volt,nem gyotortek rosszulletek,nem vizesedtem. Tudtam dolgozni,sportolni,az utazassal se volt gond.
Az elejen meg belefertem a regi ruhaimba,most mar nem...
A huszonvalahanyadik heten megjelent par csepp elotej,ami azota is elofordul hebe-hoba.
Neha olyan,mint amikor "szur" az ember oldala,de ez par perc utan elmulik.
A macskak mindenki rosszallasa ellenere velunk vannak,nem tettuk ki oket,mint ahogy a vedono es egy apolono javasolta(meg persze anya).Terveink szerint tovabbra is velunk maradnak es majd meglatjuk,hogy hogy megy az egyutteles.



Igy hirtelen ennyi minden jutott az eszembe,hihetetlen,hogy mar a 3.trimesztert kezdem.
Mar csak bo 2 honap es Picuri itt lesz velunk:)
Mar nagyon varjuk!

5 comentarios:

Anya dijo...

Úgy vélem, gyönyörű lesz az unokám....

Zsofi y Javi dijo...

Szerintem is:)

Ági dijo...

szerintem is, kis tündér! :) a képek alapján mindkettőtökre hasonlít :)
Puszi,
Ági

Zsofi y Javi dijo...

Koszi Agi! Olyan jok ezek a felvetelek,hogy igy lehet latni rajta az arcat. Egy multkori hagyomanyos UH fotora azt mondta Javi,hogy olyan rajta Dani,mint Darth Vader...De ezekre mar nem mondta:)
Puszi

Ági dijo...

:D :D Az elsőkön mi sem láttuk volna, mit kell rajta nézni, hacsak a doki nem magyarázza el :)