miércoles, 21 de septiembre de 2011

31.het

Ujabb heten vagyunk tul,lassan,de biztosan kozeledunk a cel fele:)

A bababoltbol hivtak,hogy megerkeztek a dolgaink,gyorsan elmentem megnezni,hogy milyen eloben a babakocsi,mivel ezt a szint csak katalogusban lattuk. Nagyon szep:) Kifizettem mindent,de haza semmit se hoztam,tul nagyok es nehezek,majd Javi elintezi!



A heten ujra munkaba alltam,ami azt jelenti,hogy angolt fogok tanitani! Osszesen 5 tanitvanyom lesz,ami heti 6 ora elfoglaltsagot jelent.
Hetfo:15:45-17:45 es 19:00-20:00
Kedd:16:00-17:30
Csutotok:17:30-19:00

Hetfon nodokihoz mentem,ez volt az elso alkalom,hogy Javi nem tudott elkiserni.
Amikor megerkeztem meg senki se volt,gondoltam de jo,ma hamar vegzek,de aztan jott egy no,majd egy feher kopenyes noci,es mindketten elottem mentek be... Nekem 1-re volt idopontom,idoben ott voltam,akkor hogy lehet,hogy valaki utanam jon,de hamarabb megy be?! Nyilvan kesett,de akkor meg ne hivjak be elottem. A kopenyest megertem,hogy elsobbseget elvez,lehet,hogy nekem is a regi munkaruhamban kellene mennem es akkor elore mehetnek:)
Na de nem nyavajgok,hamar bementem es meg hamarabb kijottem.
Megnyomkodtak a hasam,meghallgattuk Picuri szivvereset,suly es vernyomasmeres,beutalo a kovetkezo vervetelre,idopont a kovetkezo vizsgalatra es viszlat. A doki megint az asztal mogul vizsgalt,onnan jol lehet dolgozni:)



Kedden ismet szulesfelkesziton voltam,ugyanazt csinaltuk,mint a multkor. Gyakoroltuk a legzest,illetve elmondta a szuleszno,hogy mikor kell a korhazba menni,ha beindul a szules.

Ma pedig elmentunk a bababoltba,hogy elhozzuk Picuri babakocsijat,matracat es furdokadjat. Vettunk meg par dolgot,igy egesz jol alakul a babakelengye.

Ami mar van:

-babakocsi,720 euro (kaptunk 10% kedvezmenyt,mert jokor foglaltuk le)
-bundazsak a babakocsihoz,60 euro
-kisagy,160 euro
-matrac,45 euro
-agynemu,10000 ft,Debrecenben vettuk:)
-komod,60 euro
-pelenkazolap,35 euro
-kad pelenkazoval,125 euro
-bebior,ajandek
-pihenoszek,ajandek
-vizhomero,ajandek
-ruha,ezt nem tudom pontosan...kaptunk is es vettunk is:)



Jelenleg igy all a listank. Meg nem teljes,de alakul:) Nem olcso mulatsag mindent beszerezni(lehet latni az arakbol),de igyekeztunk esszel koltekezni,ami szerintem eddig sikerult. Van par dolog,amirol nem tudom,hogy szukseges-e,pl.parasito a lakasba,mellszivo... Ha kell,akkor majd idovel beszerezzuk,de szerintem nem tartoznak a nagyon fontos kategoriaba(vagy igen?!)
Hamarosan beszerzem a babaapolashoz szukseges dolgokat,par cumit,cumisuveget,veszek torulkozot,takarot...
Elokeszitem a korhazi csomagomat,biztos ami biztos alapon.
Mit hagytam ki?! Mire van meg szuksege egy ujszulottnek es mire nekem?

Szombaton eloadas lesz a korhazban az epiduralis erzestelenitesrol. Elmegyek es meghallgatom,aztan eldontom,hogy hogyan szeretnek szulni:)

En remekul vagyok,a hatam szokott fajdogalni,de nem veszes. Neha arra ebredek ejszaka,hogy begorcsol a vadlim,de gyorsan felpattanok es "kigorcsolom":) Picuri mocorog,de nem viszi tulzasba,nem tudom,hogy emiatt aggodnom kellene vagy sem.

Es akkor egy oromteli hir a vegere: Megerkezett Bence,az eddig nevnelkuli unokaocsi:)
A kovetkezok mi vagyunk!!!



Kovetkezo vizsgalatok:
Okt.eleje:vervetel
Okt.14.UH
Okt.20.Nogyogyasz
Okt.28.Vedono
Suly:72
Haskorfogat:102,5cm

Puszi

No hay comentarios: