miércoles, 5 de octubre de 2011

33.het

Hogy lehet az,hogy ugyanazon a napon azt mondjak nekem,hogy milyen kis hasam van ahhoz kepest,hogy milyen keves van hatra,illetve masoktol azt kapom meg,hogy milyen oriasi a hasam... Ki erti ezt:)



Erre a hetre a vervetel jutott,egy ismeros vette le a vert,igy sorba se kellett allnom,VIP paciens voltam:)
Megprobaltam uj idopontot kerni az UH-ra,hogy ne kelljen meg masfel hetet varni,de telt haz van,igy maradt a tavoli idopont. Jaj,de messze van meg...
Most kellett idopontot kernem az aneszteziologushoz,oda is oktober 17-re kaptam 8:30-ra,igy aznap ketszer is megyek a korhazba. Reggel aneszteziologus,delutan UH.
Sokasodnak a tennivalok.



Szombaton Zaragozaban jartam,magyar talalkozo volt. Ugy gondoltam megnezem,hogy zajlik egy ilyen esemeny es a jovoben majd rendszeresen jarunk Picurival. Fontosnak tartom,hogy talalkozzon magyarokkal,halljon magyar beszedet,legyen magyar gyerekkel is,mert egyedul nehez dolgom lesz,hogy megtanuljon magyarul. De nem is kerdeses,hogy en csak magyarul fogok hozza beszelni,Javi pedig spanyolul. Remelem,hogy Javira is ragad majd a magyar:)



Voltam a szulesfelkesziton,a szoptatasrol volt szo. Megneztunk egy videot,aztan a vedono beszelt 1 oran keresztul a szoptatas elonyeirol. A lelegzos feladatokra most nem jutott ido:)
A heten elmentunk Javival a pihenoszekert es vettunk par aprosagot is.



En tovabbra is remekul vagyok,bar neha hatalmasnak erzem magamat,neha meg egesz csinosnak. A merleggel hadilabon allok,nagyon megindulna felfele,de igyekszem kordaban tartani a dolgokat. Nem segit a helyzeten,hogy delutanonkent ehsegroham tor ram,amit nehez csillapitani es hiaba van gyumolcs a hutoben,ha peksutire ehezem:) Bar az elmult 6 hetben 1,5 kg jott fel,ez azert nem olyan rossz,de hol van meg a vege...

Picuri dicseretet erdemel,annyit mozgolodott a heten,hogy csak na!!!



Suly:72,5
Haskorfogat:104

Puszi

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Haho!
múltkoriban írtam és változatlanul ezt fogom (azt nem küldte el vmiért a rendszer): csodaszép kismama vagy!!
És arra hallgass, aki azt mondja, hogy csini vagy, ugyanis az vagy :) már mi is várjuk Picuri Coronas-t innen a nagy messzeségből.

Vigyázz magadra :)

Puszi: Fruzsi

Ági dijo...

Csak egyet tudok érteni Fruzsival, nagyon csini vagy, a pocakod is pont jó :)
És utólag is Isten éltessen!!!
Még a kelengyelistához akartam írni, bár lehet, hogy már vettetek: porszívós orrszívó. Csak ez igazán hatékony, és bár durvának tűnik, egyáltalán nem fájdalmas, mi kipróbáltuk magunkon is :D
Mellszívó, párásító tényleg elég akkor, ha menet közben szükség adódik rá. Nekem fejni kézzel volt a leghatékonyabb, de van aki esküszik a mellszívóra :)
Szokott még görcsölni a lábad? Magnéziumot, kálciumot szedsz rá? Attól szépen elmúlik, nekem is volt terhesen ilyen. Hátfájás is, na az végig megmaradt, de hát a megváltozott súlyeloszlás miatt nem is csoda :)
Mi az a kék izé az utolsó bejegyzés második képén? :D
Élvezz minden napot még egyben, sosem lesz ennyi szabadidőd, mint most :P Puszi mindhármótoknak! Ági

Zsofi y Javi dijo...

Koszonom szepen lanyok!
Jol estek a kedves hozzaszolasaitok!
Orrszivo porszivot hoz anya,mert itt nem talaltam. Szegenynek olyan hosszu listat irtam ossze,hogy mi kell,csak gyozze oket beszerezni:)
A labam mar nem gorcsol,ugyhogy a vasan kivul nem szedek semmit.
A kek valamit tenyleg nem egyszeru megfejteni,hogy micsoda:) Az lenne az ejjeli feny,amit majd bekapcsolva hagyunk a szobaban es kesobb Dani hasznalhatja "zseblampanak",ha forditva fogja meg:) Javinak megtetszett,hogy ilyen furcsa szerkezet,igy belecsempeszte a bevasarlokosarba...Aztan kozolte,hogy azert tette,mert latta,hogy nekem tetszik:)))))
Minden jot nektek is!
Puszi