jueves, 27 de octubre de 2011

36.het



Erre a hetre egy nogyogyaszati "vizsgalat" jutott. Egyedul mentem,mert Javi dolgozott es azert az 5 percert,amit a rendeloben toltok kar varialnia a beosztasaval. Idoben megerkeztem,beadatam a papirom es vartam turelmesen. A dokik es a noverek eleg lazan dolgoztak aznap,inkabb az ujdonsult anyuka kollegaval csevegtek a folyoson.
Ugyhogy majd 1 ora varakozas utan bejutottam,gyors suly es vernyomasmeres,kenetvetel,szivhang rendben,majd vissza az asztalhoz,ahol vart a doktor,vervetel eredmenye rendben. Picuri nagyobbnak tunik a koranal,ugyhogy a dokineni november 10-re modositotta a szules varhato idopontjat 17-e helyett,elso NST vizsgalat november 10-en. Nem kapkodjak el a dolgot.
Ennyi volt a vizsgalat,tobbszor mar nem is kell mennem,majd csak szulni:)

A szulesfelkeszito most erdekes volt,mivel nem a mi vedononk tartotta:)
A korhazban tartozkodasrol volt szo,mi fog tortenni,mikor hova viszik a babat,mikor lehet velem,mikor johetnek a latogatok,milyen vizsgalatok lesznek,mikor mehetunk haza,otthon hogy kell furdetni,etetni,altatni...
Szoval jo volt. Nem mondom,hogy minden tetszik amit hallottam,de majd kiderul,hogy elesben is igy fognak-e mukodni a dolgok.

Szerdan Zaragozaban jartam es vettem par dolgot Picurinak. Muszaj volt,hiszen akcio volt:)
Innentol kezdve mar nem veszek semmit,majd csak a szules utan.
Ugy gondolom,hogy most mar tenyleg minden fontos dolog megvan,ami meg nincs,az nem is olyan fontos:)



Soraval gyakran osszefutunk es beszelgetunk,jo hogy egyszerre vagyunk terhesek,igy nagyon sok mindent meg tudunk beszelni. Nekik eredetileg november 10-e volt a datum,de november 16-a lett belole,nekunk pedig 17-e volt es 10-e lett. A vegen meg szulni is egyutt megyunk:)

Javi a heten a szulessel almodott(mar masodjara),almaban kiment a mosdoba es amire visszajott,mar kint is volt Dani,en pedig olyan jol ereztem magam,hogy nem akartam bemenni a korhazba. Egy ilyen egyszeru szulesnek orulek,de lehetoleg a korhazban:)))

En folyamatosan ehes vagyok,nem tudok annyit enni,hogy ne legyek ehes rovidesen... Ez a gyerek igazi kis haspok;)
Szerintem mar eleg keves helye van a hasamban,de azert remelem,hogy meg kenyelmesen elfer.

A vegere hagytam a het anekdotajat,de minden rosszindulat nelkul!
Anyoseknal ebedeltunk vasarnap es Dani ajandekot kapott. Amikor kibontottuk,nem birtunk magunkkal,es csak nevettunk es nevettunk. Egy kek,horgolt egyuttest kapott,hogy abban jojjon haza a korhazbol. Annyira csunya volt,hogy nagyon:) Kis masni is volt rajta,jart hozza egy sapka is. Azt mondta Javi,hogy ha ezt meglatja Dani,akkor inkabb visszamegy a hasamba,minthogy ebben jojjon haza:)))))))
Azert igyekeztunk kedvesen megkoszonni es megallapodtunk abban anyossal,hogy inkabb kicsereljuk masra. Tenyleg minden ajandeknak orulunk,de ezzel nem tudtunk mit kezdeni. Sajnos fotot nem csinaltam az egyuttesrol,pedig jo lett volna megmutatni,hogy nem tulzok:)
Amugy anyosnak pont a mult heten mutattam meg,hogy miben jon haza Dani,de ugy latszik,hogy neki pedig a mi valasztasunk nem tetszett es ugy dontott,hogy o szebbet vesz.
De nincs harag es panaszkodni se akarok anyosra:)



Kovetkezo vizsgalatok:
vedono: oktober 28.
aneszteziologus: november 8.
NST: november 10.
Suly:73,5

3 comentarios:

Ági dijo...

Hahó!

Hűha, itt a november, már tényleg nem sokára megérkezik a pici Dani! :) Itt Magyarországon is sokan várják, remélem tudja! :D

Nagyon csini vagy továbbra is :) Élvezzétek az utolsó heteket-napokat Javival, legyetek sokat együtt, menjetek moziba, meg minden olyan programra, amire egy darabig a kistökös érkezése után nem lesz mód :)

Ha van időd, írd meg, milyen is a kórházi élet a szülés után, nagyon kiváncsi vagyok rá. Veled lehet mindig Dani?
Érdekes, hogy nincs korábban NST, bár nem tudom, mennyire hasznos vizsgálat, lehet ott nem tulajdonítanak neki nagy jelentőséget. Itthon a betöltött 36. héttől már hetente kell menni, de biztos tudod.

Vigyázzatok Magatokra, és a csöpp Danira, sokat gondolunk Rátok!
Puszi,
Ági

Zsofi y Javi dijo...

Szia!
Igyekszunk kihasznalni a maradek idot,mar tenyleg csak napok vannak hatra:)
A korhazban toltott idorol majd beszamolok a szules utan,kivancsi vagyok,hogy milyen lesz.
Most csak annyit tudok,hogy 2 agyas szobak vannak sajat mosdoval,tv-vel. Ha ures a masik agy,akkor az apuka is ott alhat. A baba elmeletileg nincs mindig veled,de ez majd kiderul.
Minden szukseges felszerelest adnak,nekem alig kell valamit vinnem.
Az NST engem is meglepett,de ha nincs,akkor nincs:)
Ti hogy vagytok? Hamarosan szulinapot unnepeltek,igaz?
Minden jot!
Puszi

Ági dijo...

Remélem minden rendben lesz a bentlét alatt, pont olyan, amilyen nektek megfelelő :) A szobák felszereltsége nagyon jónak hangzik.
Köszi, mi jól vagyunk, bizony, nemsokára két éves lesz Bene! Nagyon rohan az idő... majd Ti is meglátjátok :) Nagyon jó korszak ez (is), nagyon cuki dolgokat tud mondani, kész dumagép lett :)
Puszi mindhármótoknak!