miércoles, 2 de noviembre de 2011

37.het



Ha ezen a heten szuletett volna meg Dani,mar nem szamitott volna koraszulottnek. De nem akarom en siettetni,meg boven van ideje:)

Penteken a vedononel jartam. A szokasos meresek,minden rendben es meg egy osszehuzodasom is volt(amit en nem ereztem),mikozben a szivhangot nezte a vedono. Majd megerzem oket,ha eljon az ideje:)

A hetvegen a Barcelona kezicsapata jart Huescaban,gondoltam,hogy ennel jobb alkalom nincs,hogy kimenjek megnezni egy meccset.
Nem volt rossz,szegeny Huescat nagyon megvertek...



A heten letudtam a fodraszt,kozmetikust,keszen allok Picuri erkezesere:) Mar ami a kulsot illeti...a lelki felkeszules meg folyamatban. Izgulni nagyon izgulok es egy kicsit felek is es tudom,hogy nem lesz egyszeru,es fajni fog,de a vegeredmeny miatt mindenkepp megeri!

Biztos ami biztos alapon hetfon megunnepeltuk Javi szulinapjat,gondoltam ha Dani az apukaja szulinapjan szeretne jonni,akkor se maradjon el az unneples.
Feldisztitettem a lakast es meglepetes vacsoraval keszultem.
Javi szulinapja holnap lesz,majd kiderul,hogy hol unneplunk. 1 nap alatt sok minden tortenhet meg!



Mivel nincs kocsink,ezert az egyik baratunk fogta magat,leparkolt a hazunk elott a kocsijaval es kozolte,hogy a szulesig mienk a kocsi,a kezunkbe nyomta a kulcsot es tavozott. Azt mondta,hogy nem ajanlja fel,hanem kesz tenyek ele allit minket:)
Igy ez a kerdes is letudva.
Bar jelen pillanatban ugy tunik,hogy nem lesz ra szuksegunk,de errol majd akkor,ha biztos lesz a dolog;)

Mar nincs sok hatra a terhessegbol,ha az eredeti idopontot nezzuk,akkor 2 het,ha az uj idopontot,akkor 1 het. Ahhoz kepest,hogy mar eltelt 37 het,ez igazan semmiseg,hogy vegre megismerhessuk Danit. Olyan hihetetlen,hogy barmelyik nap megerkezhet kozenk. De mar nagyon varjuk!

Igy a terhesseg vege fele erzem estenkent,hogy faj a derekam/hatam,Javi szokta megmasszirozni,de egyeb panaszom nincs. A gyuruimet meg tudom hordani,a biciklizes is megy meg es pihenni is boven jut idom.
Minden csodas:))))))

Kovetkezo vizsgalatok:
November 8. aneszteziologus
November 10. NST
Suly:74
Haskorfogat:106



Mindenkinek sok puszit kuldok es koszonom,hogy elovassatok hetente a bejegyzeseimet!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Szívesen! :) várom a bejegyzést, amit Javi ír: Picuri has arrived vagy anyos gyere :) hehe
csodálatosan nézel ki, még mindig! :) sok puszi és itt is üdvözlöm férjecskédet szülinapja alkalmából!

Fuzsi

Zsofi y Javi dijo...

Szia!
Atadtam a szulinapi koszontest,koszoni szepen Javi!
Es azt mondta,hogy nem tudja a nagy izgalomban milyen nyelven fog tudni megszolalni,ha eljon az ido:)))
Puszi