miércoles, 30 de noviembre de 2011

Hogy is latom a dolgokat 3 hettel a szules utan...

Nem keszultem tudatosan a szulesre,nem voltak terveim,csak sejtettem,hogy mi var ram.

Es csak annyit tudok mondani,hogy csodalatos szules volt,mindenkinek ilyet kivanok!

5 ora telt el osszesen az elso jelektol Dani baba erkezeseig,ebbol 2 orat itthon voltunk,3 orat a korhazban. A 3 orabol 2 elviselheto volt,az utolso 1 ora pedig...az fajdalmas volt,de mivel sokkal rosszabbra szamitottam,igy nem panaszkodhatok:)

Nem tudom,hogy a szuloszobanak milyen volt a felszereltsege,volt-e valami extra berendezes,mert minden olyan gyorsan tortent,hogy idom se volt felterkepezni a terepet.

Szerencsemre senki nem szult akkor,amikor en,nem lett volna jo mas kiabalasat hallgatni. Eleg volt a sajatomat:)



Javi velemenye a szulesrol:
Semmikeppen sem szerette volna kihagyni,en meg nagyon orultem neki,hogy ott volt velem.
Leste minden kivansagom,masszirozott,legyezett,igyekezett minden tole telhetot megtenni,hogy megkonnyitse a dolgomat.

Roviden ugy foglalta ossze a velemenyet az egesz esemenyrol:gusztustalan,de gyonyoru!

Utana mindenkinek csak arrol aradozott,hogy milyen fantasztikus elmeny volt.
Csodalatos erzes volt szamara latni,ahogy megszuletik a fia.

Azt egy kicsit rosszul viselte,hogy nekem nagyon faj es nem tud segiteni(de tudott),es az is meglepte,hogy a szules ennyi valadekkal,verrel jar(ezert volt gusztustalan),de mindennel egyutt egy feledhetetlen elmeny maradt szamara.



Ugy gondolom,hogy ennel szebb es gyorsabb szulest kerve se kaphattam volna.
Remelem,hogy a kovetkezo is ilyen lesz majd egyszer valamikor:)

1 comentario:

Ági dijo...

Sziasztok!

Köszönjük a részletes beszámolót, olvasva veled izgultam végig, hogy hogy is lesz, az áramszünetes rész pedig annyira Murphy :D
Nagyon örülök, hogy ilyen szép élmény volt mindkettőtöknek, ennél többet tényleg kívánni sem lehet! És hát a végeredmény pedig magáért beszél, Dani annyira édes, formás baba a képeken, szóval egy ilyen kis apró csodáért bármit kiáll az ember :) Puszilgasd meg a kis tappancsait helyettem is! :P Lelkesen várjuk a további beszámolókat is, hogy hogy telnek a napok hármasban, és mi újság veletek!
Puszi,
Ági