miércoles, 27 de julio de 2011

23.het



Ez a het mar a visszaszamlalas jegyeben telt.
Alig varom,hogy vasarnap legyen,es megerkezzek Debrecenbe. 3 es fel het:) A legutobb aprilisban voltam,de az olyan rovid volt,hogy talan igaz sem volt... Az elmult 5 evben,miota itt elek,mar hozzaszoktam,hogy tobb-kevesebb idore,de rendszeresen haza tudok menni. Az iden sajnos nem igy volt. Hosszabb idot tavaly augusztus ota nem toltottem otthon,es ezt nagyon nehezen viseltem. De eljott az ido,nem szol kozbe se munka,se semmi,ugyhogy irany Debrecen!!!

Az utvonalam:
Julius 30. szombat: Huesca-Barcelona busszal. Indulas:16:30,erkezes:20:30
Julius 31. vasarnap: Barcelona-Budapest repulovel. Indulas 9:00,erkezes 11:40
Budapest-Debrecen vonattal vagy kocsival,meg kerdeses.
Remelem,hogy minden rendben lesz,es Picuri is birja majd az utat.



A hetunk jol telt,sajnos az idojaras nem jart a kedvunkbe,igy nem tudtunk strandolni,de helyette voltunk focimeccsen,ahol Javi jatszott... nagy elmeny volt:)))) Sajnos a 3 meccsbol mindharmat elvesztettek,de a annyi baj legyen,en jol szorakoztam:)



Picuri egyre gyakrabban es erosebben mocorog,a szombat esti filmnezes alatt jokorat rugott az apjaba:)
Munka kozben is szeret rugkapalni,a hosszu kezeleseket,mint pl. egy gyokerkezeles nem birja ki nyugton,biztos tetszik neki..fogorvos lesz a gyerekbol:) vagy csak jelez,hogy mozduljak mar meg:)
Mar csak 2 nap munka,es egy joideig nem megyek a rendelo kozelebe,meg a vegen hianyozni fog:) vagy nem:)))

Meg 2 es fel napom van indulas elott,vennem kell ezt-azt,pakolas a borondbe,a huto megtoltese,bucsu a macskaktol...



A nagy izgalomban mar el is felejtettem,hogy 1 fontos dologot meg el kell inteznem. Penteken vervetel es cukorterheleses vizsgalat(igy hivjak?!)
Amugy ez kezd mindennapossa valni,hogy elfelejtek,illetve elejtek dolgokat... Vajon a terhesseggel fugg ossze,vagy csak bena vagyok?!

Suly:67
Vervetel: julius 29.
UH: augusztus 9.(Debrecenben)
Dolgozok:2 nap
Debrecen: 4 nap:))))))))))))

Adios Huesca,hola Debreceeeeeeeeeeeeeeeen!

1 comentario:

Ági dijo...

megnyugtatlak, a terhességgel függ össze! :P Puszi, várunk haza! Ági