miércoles, 13 de julio de 2011

21.het



Ezt a hetet nyaralassal kezdtuk. (Mindig csutortokon kezdek egy uj terhessegi hetet,igy igyekszek szerdankent megirni a heti osszefoglalot.Ezert a het elso napja a csutortok,az utolso pedig a szerda)




1.nap
Szoval elerkezett a varva vart csutortok,irany Peñiscola!!! Javi szabadsagon volt,nekem viszont dolgoznom kellett,igy csak 3 ora utan szabadultam a rendelobol. Penteken en is szabin voltam:)
Egy gyors ebed,majd meg pakolnom kellett,mivel ezt a feladatot Javi vallalta magara,mondvan,hogy 3 napra nem kell annyi holmi,es majd o bepakol:) De ez az o ertelmezeseben azt jelenti,hogy maganak osszepakolt,mig en... Mondtam is neki,hogy ha en pakolok,akkor csak magamnak szoktam pakolni?!?! Igy meg gyorsan osszepakoltam a sajat ruhaimat es fel 5-kor elindultunk.
Az ut hamar eltelt,vegig Javi vezetett,csak az utolso 1 ora volt,amit kihagyhattunk volna,mivel az ut eleg kanyargos volt.
8 ora utan erkeztunk meg Peñiscolaba,ahol meg 20 percet a hotel keresesevel toltottunk,mivel a gps nem talalta az utcat:) De szerencsesen megtalaltuk,elfoglaltuk a szobankat,pihentunk egy kicsit,majd irany a kozpont!
Felfedeztuk a kastelyt,a bazarokat es egy isteni fagyist:) Magunktol nem mentunk volna be,mert semmi kulonos nem volt benne,de akkora sor volt az utcan,hogy ugy dontottunk,ezt nem hagyhatjuk ki,ezek az emberek biztos tudnak valamit,amit mi nem. Megerte kivarni a sorunkat,mert a fagyi tenyleg remek volt!

2.nap
Nem akartunk koran kelni,de mivel reggelit csak 9-10 kozott szolgaltak fel,igy kenytelenek voltunk beallitani az ebresztot.



Majd irany a part! 2 strand talalhato a varosban,egy kisebb es egy nagyobb. A mi szallasunk a kicsitol volt 1 zebranyira,igy arra vettuk az iranyt. A part homokos,a tenger kellemes. A viz nagyon lassan melyult,mar alig lattuk a napernyonket a vizbol,de meg mindig csak a derekunkig merultunk el.
En nem napoztam,csak a napernyo alatt voltam vagy a vizben,illetve 50 faktoros kremmel kentem magamat.
Miutan megeheztunk osszeszedtuk a holminkat es irany a varos.



Ebed utan a szokasos szieszta,ami tul hosszura sikeredett,igy mar nem volt idonk delutan lemenni a partra,ezert egy kis pihenes utan a varost vettuk a nyakunkba. A fagyi persze nem maradhatott el:)
Vacsora es vissza a hotelbe.



3.nap





Ezen a napon a masik partot kerestuk fel,ami sokkal nagyobb es szebb volt a kicsinel. Ez se volt messze a szallasunktol,egy utcat kellett gyalogolnunk.
Kicsit borongos volt az ido,feltunk is,hogy esni fog az eso,de szerencsere gyorsan elmentek a felhok es kisutott a nap.



Itt se tudtunk olyan melyre menni,hogy ellepjen minket a tenger,de sebaj. En megprobaltam uszni,de feszult a hasam,nem volt kenyelmes,igy nem kiserleteztem tovabb.





Ebedelni a varosban ebedeltunk,utana szieszta(szigoruan rovid!!),majd vissza a partra. Sajnos buvarkodni nem tudtunk,nem voltak megfeleloek a viszonyok hozza. Na persze nem kell nagy dologra gondolni,csak egy buvarszemuvegre,pipara es bekatalpra:)



Este a szokasos korzozas a bazarsoron es fagyi:)))))))





4.nap
Delig kellett elhagynunk a szallast,de 11-kor ugy dontuttunk,hogy irany Huesca. Az ut nem volt kellemes,sok kanyar,gyorsitas,fekezes,emelkedok,hegyek... Amugy sem szeretem az ilyen szakaszokat,mindig szedulok,hanyingerem van,de most terhesen meg rosszabbul viseltem. Szoltam Javinak egy nagyon kanyargos resz utan,hogy gyorsan alljon meg. Szegeny megijedt,hogy ennyire rosszul vagyok es gyorsan megallt. Meg szerencse... A reggeli gyorsan tavozott belolem,de utana mar sokkal jobban lettem. Plane,amikor meglattuk,hogy az utolso kanyar elott lettem ilyen rosszul:) Mar csak annyit kellett volna kibirnom epsegben,de sebaj:) Utana mar rendes volt az ut,es en is jol voltam. Utkozben megalltuk ebedelni,igy fel 4 korul erkeztunk meg Huescaba.



A nyaralas klassz volt,nagyon jol ereztuk magunkat es nagyon szep helyen voltunk. Dani is jol erezte magat,sokat mocorgott ezen a par napon,sot,Javi is erezte a kezevel a fiat,amikor szoltam neki,hogy most gyere,most bukfencezik nagyokat:)

Hetfon mar sajnos mennunk kellett dolgozni,Javinak veget ert a szabija es en is csak a penteket kaptam meg szabadnak. Na de nem kesergunk,augusztusban ujabb vakacio var rank Debrecenben:))) Mar nagyon varjuk!

Suly:66,5 (a sok fagyi...)
Debrecen: 17 nap:))))))
Meg dolgozok: 12 munkanap

Puszi mindenkinek

No hay comentarios: