domingo, 28 de agosto de 2011

24.het



A varva vart het!!!

Ezen a heten sok tennivalo vart ram. Bucsu a munkahelyemtol,vervetel,pakolas es utazas:)
Penteken reggel 9-re kellett vervetelre mennem,otthon megreggeliztem,a korhazban megkaptam a glukozt(narancs izu volt) es 1 ora mulva vettek vert. Az eredmenyt fel oran belul kozoltek es szerencsere jo lett.
Aznap delutanos voltam,elerkezett az utolso munkanapom. Furcsa volt belegondolni,hogy vakacio utan mar nem terek vissza a rendelobe. Este a kollegaimmal vacsoraztam,kaptam toluk egy farmernadragot es 2 bodyt Picurinak.

Szombaton reggel meg gyors bevasarlas,a borond bepakolasa es delutan irany Barcelona! A buszom 16:30-kor indult es 20:30-ra erkezett meg. Javi nagynenije es nagybacsija vart ram az allomason,naluk aludtam,hogy masnap kipihenten utazzak.
Vasarnap a repulo 9-kor indult,a repteren senki sem torodott azzal,hogy terhes vagyok,de nem is vartam kulonleges banasmodot. Az ut zokkenomentes volt,Picuri is elvezte a repulest,legalabbis en ugy gondolom:) Remelem,hogy akkor sem lesz gond,amikor nem bennem,hanem velem utazik. Majd jovore ez is kiderul!
11:40-kor mar Budapesten voltam,ahol a csalad vart ram,pontosabban en vartam rajuk...Rosszul idozitettek az erkezest,de annyi baj legyen:) Nagyon jo volt oket ujra latni! Meg 2 ora kocsikazas es maris Debrecenben voltunk. Furcsa volt az uj hazba erkezni es nem a 10.emeletre,de majd megszokom:)

Hetfon Dorka taborba ment es egeszen vasarnapig elvezte a napsutest a Balaton partjan. Mi anyaval shoppingoltunk,nekem vettunk kismama ruhakat es korbejartuk a bababoltokat:)



Jo volt ujra latni a keresztfiamat,hogy mekkorat nott ez a csoppseg! Es mennyire edes!!! Nem lehet vele betelni:)



A hasam egyre jobban gombolyodik es Picuri egyre intenzivebben mozog. Szerencsere nem faj semmim es elvezem a terhesseget Debrecenben!!!



Puszi

No hay comentarios: