domingo, 29 de mayo de 2011

14.het

A heten egy rejtett tulajdonsagom kerult a felszinre. Annyira rejtett volt,hogy Javi megijedt tolem:)
Szoval konyhatunder lettem! Legalabbis hatalmas lelkesedessel fozocskeztem a heten. Eddig is foztem,igyekeztunk egeszsegesen enni,de minel kevesebb idot toltve a konyhaban. Az ebed az en reszem,Javi a vacsorarol gondoskodik es igyekszunk fel oranal tobbet nem tolteni a konyhaban,mert minek annyi idot pazarolni a fozesre,ha 10perc alatt elpusztitjuk,amit orakig keszitettunk. Ha vendegeink vannak,akkor igyekszunk kitenni magunkert,de az sem tart orakig.
Szoval a heten hirtelen kesztetest ereztem arra,hogy fozzek! Hetfo este munka utan mentem Javiert,hogy egyutt menjunk haza es kozoltem vele,hogy en most lecsot fogok csinalni!!! Tudom,hogy nem nagy szam elkesziteni egy lecsot,de en meg eletemben nem csinaltam,plane nem kezdtem neki este fozocskezni. Hat latni kellett volna,hogy Javi milyen fejet vagott:)
A heti menu igy nezett ki: sajttal-sonkaval toltott serteshus, fokhagymas-sajtos csirkemell,rakott karfiol es eper fagyi. A husok melle a koret salata,mikor milyen. Szoval nalam ez nagy valtozas,kivancsi vagyok,hogy a lelkesedesem folytatodik-e a jovo heten. Otleteim vannak,jo lenne toltott cukkinit,rizottot,palacsintat csinalni. Ha valakinek van valami jo otlete egyszeru,finom de gyors etelre,amit egy kezdo szakacs is elkeszithet,ne habozzon,irja meg nekem:) A sikerekrol majd beszamolok!
A heten meg az ugralokotlezest is bevallaltam,kenytelen voltam bemutatni a gyerekeknek edzesen,hogy hogy kell ugralni. Nekem egesz jol ment,nem ugy,mint nekik:) Meg 3 het es utana vege az edzeseknek. Itt az ideje,mert a teremben kibirhatatlan a hoseg. A gyerekek nagyon aranyosak,mindig kerdezik,hogy hogy van a baba illetve hogy tudjuk-e mar,hogy fiu vagy lany. Remeljuk,hogy junius 28-an kiderul.
Mostansag mar nem vagyok annyira almos,remelem,hogy elmult az alomkor. A hasam is elkezdett gombolyodni,nem feltunoen,de mi mar latjuk:)

Puszi

No hay comentarios: