martes, 10 de mayo de 2011

1.trimeszter eleje

A legnehezebb az elejen a titoktartas volt. Mert azert megse kellene funek fanak elmeselni,de megis meddig tartsuk titokba?! Hat nem sikerult sokaig:)
Huesca egy kisvaros,ha valaki tud valamit,akkor azt masnap mar 10 ember tudja. Ezert ugy dontottunk,hogy inkabb mi mondjuk el mindenkinek,hogy ne a pletykakbol ertesuljenek rola az emberek. Termeszetesen a csaladdal kezdtuk,majd jottek a baratok es ismerosok. Mindenki nagyon orult a hirnek es azota is folyamatosan erdeklodnek az allapotomrol.
4-8.het:
Alig tudtam elhinni,hogy terhes vagyok,mindenfele jeleket kerestem magamon,de az egyetlen "tankonyvi" terhessegi tunet a mellfeszules volt.
Hanyinger nem igazan,inkabb delutani emelygesnek mondanam,de kibirhato volt.
Ehesnek viszont egyfolytaban ehes voltam es aludni is akkorakat aludtam,hogy csak na:)
Amugy igazan aktiv idoszak volt az eleje,3 versenyen is voltam,de azota mar visszavonultam:)
Kezdo suly:61kg
Orvosi vizsgalatok:korzeti orvos es vedono

No hay comentarios: