domingo, 8 de mayo de 2011

Bovul a csalad

Novemberben ugy dontottunk Javival,hogy jojjon aminek jonnie kell,nem varunk tovabb:) Teltek a hetek,honapok,a gyogyszertarak belolem eltek meg,annyi tesztet vettem,de semmi.
Aztan egy marciusi hetfo reggelen gondoltam egye fene,mar ugyis megszoktam,hogy negativ,eggyel tobb vagy kevesebb nem szamit,de en akkor is tesztelni fogok. Megcsinaltam..semmi. A tesztet a furdoszobaban hagytam,hogy Javi nehogy megtalalja es elmentem futni.
Miutan kisportoltam magam,egy jo kis zuhany,majd irany a munka. Megkerestem a tesztet,hogy kidobjam,erre mintha 2 csikot lattam volna. Megneztem a furdoszobaban,a nappaliban,ilyen fenynel,olyan fenynel,meg mindig kettot lattam. Nagyon halvanyan,de ami ott van az ott van:)
Egesz delutan azon gondolkoztam,hogy hogyan meseljem el ezt Javinak,mert mindig egyutt tetszteltunk,de hogy megkimeljem az ujabb negativ teszttol,ezert nem szoltam neki,hogy csinaltam egyet reggel. Este munka utan szepen belekezdtem a mondokamba,hogy igy meg ugy,meg hogy nezze mar meg o hany csikot lat. Megnezi...hat kettot,de a masodik nagyon halvany. Mondom neki,hogy a halvany csik is csik:) Erre a valasza az volt,hogy akkor varjunk szombatig es akkor majd csinalunk masikat. Mondom neki,hogy te kibirod szombatig?!?!?! Nagy nehezen rabeszeltem egy masnapi tesztelesre,amit mar egyutt csinaltunk meg.
Ime az eredmenye:



Kettoooooooooooo! Igen,igen,de a biztonsag kedveert csinaljunk egyet szombaton is,amin nem kell csikokat nezni,hanem kiirja,hogy terhes vagy nem terhes. (Embarazada vagy no embarazada) Ha pozitiv,akkor szamokkal kiirja,hogy hany het telt el a teherbeeses ota. Szombat reggel 7 orakor teszteltunk,mert a gyerekekkel mennem kellett versenyre. Azon a napon csak vigyorogtam:)
Ez a masik teszt:



Eredmeny:embarazada 2-3,azaz 4-5 hetes terhes lehettem.Na ekkor mar kezdtuk elhinni,hogy tenyleg pozitiv:) Hetfon felhivtam a korzeti orvost,delutan fogadott is. A kovetkezo parbeszed zajlott le kozottunk:

Doki: Mi a panasza?
En: Szerintem terhes vagyok:)
D: Mibol gondolja,hogy terhes?
E: Csinaltam 3 terhessegi tesztet es mindharom pozitiv lett:))))
D:Harooooooom tesztet?(mosolyogva)
E:Biztosra szerettunk volna menni.
D:Gratulalok,akkor on minden bizonnyal terhes,en mar nem csinalok ujabb tesztet. Szedjen folsavat es menjel el a vedonohoz 2 het mulva.

Ennyi volt a dokinal.2 het mulva a vedononel szinten gratulacio,megmerte a sulyomat es a vernyomasomat,kozolote,hogy a 12.heten UH es nogyogyasz,hozza majd a 16.het kornyeken kell visszamennem es elvezzem a terhesseget. Kicsit meglepodtem hogy csak ennyi tortent osszesen,de ok tudjak.

Nagyon boldogok vagyunk,mar nagyon varjuk a kis Coronas Kovacs erkezeset,aminek a varhato idopontja november 17.

Puszi

No hay comentarios: