miércoles, 18 de mayo de 2011

13.het



Elkezdtem a 2. trimesztert,ami majd latvanyosabb valtozasokkal jar kivulrol,mint az elso. Ennek oromere beszereztem par uj ruhat,illetve anyatol kaptam aprilisban egy kismama felsot es nadragot:)



Ami engem illet jol vagyok,az almossag folyamatos,Javi csak mosolyog rajtam,hogy mindig aludnek.

Kivanossag?!

Jo kerdes,Javi szerint kivanos vagyok,szerintem nem annyira:) En ugy kepzeltem el a dolgot,hogy majd Javit kell ugrasztanom azert,amit megkivanok(mint a filmekben),de nem ilyen sulyos a helyzet. Bar hol van meg a vege,meg ez is elofordulhat! Szoval nem konkret dolgokat kivanok meg,hanem ha bemegyek a boltba,akkor kigondolom,hogy most epp mire is vagyom.A multkor bevasarolni voltunk Javival es a boltbol kilepve en mar bontottam is fel a sajtot...megkivantam:)



De nalam inkabb az szokott elofordulni,hogy mire nem vagyom. Sokszor nem birok az elozo napi etelre gondolni,abban a pillanatban nem tudnam ugyanazt megenni. Vagy van otthon egy millio minden,amit szeretek,de egyiket se kivanom.
De a legfurcsabb az volt,amikor aprilisban otthon voltam,es mamahoz mentunk ebedelni,aki a kedvencemmel vart. En erre meg inkabb zoldseglevest ettem,mint makos gubat...Ki erti ezt?!
Tehat nalam a kivanossag igy nyilvanul meg,de mondom,messze a vege,valtozhatnak a dolgok.
Mar csak arra kellene magam rabeszelni,hogy tobb tejet igyak. Direkt kalciummal dusitott tejet veszunk,de majd belejovok.



Orvosi vizsgalatok:semmi.
Epp a vervetel eredmenyet varom,hogy kideruljon a toxoplazmosis eredmenyem. De ezt is csak azert tudom kideriteni,mert dolgozik ismeros a laborban. A tobbi eredmenyt a doki kapja meg,aki csak akkor hiv,ha baj van,ha nincs,akkor juliusig nem talalkozunk.
Suly:63
Az elso trimeszterben 2 kg jott fel,igyekszem vigyazni.
A het jo hire: karacsonykor vendegeink lesznek!!!!

Puszi mindenkinek

No hay comentarios: