jueves, 12 de mayo de 2011

1. trimeszter vege



9-12.het
A 10.heten megjartam Magyarorszagot es mi mas lehetett volna az elso napi programunk,mint felkeresni egy nogyogyaszt:)
Mivel itt Huescaban eddig semmilyen vizsgalat nem volt,igy nagyon kivancsian vartam az elso UH-t.Vegre szemmel lathato bizonyitekot kaptunk a terhessegrol. Anyaval es Dorkaval mentem,ok legalabb annyira izgatottak voltak,mint en:)



Amikor meglattuk a kepernyon....hat az leirhatatlan erzes.



Lehetett latni a fejet es a vegtagjait,doki neni egyszeruen csak fej,tor,potrohkent jellemezte a testreszeket.10 hetesen 35mm,ebbol 15mm a feje es egyedul van.



Teljesen el voltam varazsolva,igy kerdezni nem is igazan kerdeztem semmit,de a doki aranyos volt,mutogatott,magyarazott es kis spanyol babnak nevezte a babat.
Kierve a rendelobol egybol hivtam Javit es elujsagoltam neki a reszleteket.



Spanyolorszagban az elso UH 12 hetesen tortenik,de kozel sem volt olyan reszletes,mint Debrecenben. A doki nezegetett,meregetett,majd a vegen odahivta Javit,felenk forditotta a monitort es kb. 30 mp-en keresztul lathattuk a babat.Meg arra se volt ido,hogy gyorsan lefotozzuk a monitort,de ez inkabb Javi hibaja,mert annyira nezte a gyereket,hogy minden mast elfelejtett:) Sebaj,majd legkozelebb lesz kep is!
Az adatokat is a papirrol kellett kikeresgelnunk,a baba 61 mm,a tarkoredo pedig 1,1mm. Mas adat nem volt a papiromon.

Kozerzet:valtozo;tulestem az eddigi egyetlen reggeli rosszulleten,a gyumolcsle dontott ugy,hogy nem marad bennem. Faradekonysag es almossag folyamatos.
Kotelezo orvosi vizsgalatok:12.UH es vervetel
Legkozelebb esedekes vizsgalatok:16.heten jelenes a vedononel,20.heten UH
Suly:62 kg
Ezennel befejeztem az elso trimesztert!
Puszi

2 comentarios:

Tünde dijo...

Nagyon vigyázz magadra, kicsikém!!

Zsofi dijo...

Igyekszem! Puszi