domingo, 12 de junio de 2011

15-16.het

Milyen a jo babakocsi?
Ez a kerdes foglalkoztat bennunket hetek ota. En bujtam az internetes oldalakat,bar leginkabb a szepseguket neztem,meg a szinuket,nem azt,hogy miket tudnak:) Javinak is csak a kepeket mutattam meg,hogy ez ilyen lila,az olyan kereku... A vege az lett,hogy Javi mar kezdte felismerni a kulonbozo markakat az utcan:)
Szoval babakocsi.
Meg mindig nem tudom,hogy milyen a jo babakocsi,de a kivalasztottunk annak tunik.Mindent tud,amit tudnia kell es meg szep is:)
Ez lesz az elso,amit Picuri megkap. Persze csak elmeletileg,mert egyenlore megrendeljuk es jo 2 honap mulva fog megerkezni... Ezek a spanyolok nem kapkodjak el a dolgokat.
Hosszu folyamat eredmenye a dontesunk,de remeljuk,hogy nem fogjuk megbanni.
Az esz gyozott a sziv (es a penztarca) felett.
Az elso kiszemeltunk a Stokke markaju kocsi volt,en mar evek ota szemezek vele,erre vagytam,amiota babakocsikat nezek.



Amikor megmutattam Javinak,akkor neki is nagyon tetszett,egyedul az ara volt az,ami miatt megis tovabb keresgeltunk.
Igy jutottunk el hozza,a kivalasztotthoz. Jane markaju es spanyol gyartmany.



A 16.heten voltam a vedononel,megmerte a vernyomasomat,sulyomat es meghallgattuk a baba szivvereset. Talan 10 percet voltam nala,ebbol 7 percen keresztul a adatokat masolta a szamitogepebe...Legkozelebb szeptemberben lesz nala jelenesem.

Kovetkezo UH:junius 28.
Nogyogyasz:julius 4.
Suly:64 kg

Amugy remekul vagyok,tovabbra is dolgozom (rendelo+edzes),a hasam is kerekedik,ugyhogy nincs okom panaszkodni:)



Mar nagyon varom a juliust,mert akkor megyunk 4 napra nyaralni. A megszokott Salou helyett iden Peñiscola a cel.



Majd augusztusban irany Debrecen!!! Vajon milyen lesz az uj hazba erkezni?! Mar alig varom!

Puszi

3 comentarios:

Anya dijo...

Ildikó néni puszil Titeket!!!
Anya

Zsofi y Javi dijo...

Mi is pusziljuk Ot!

Ildikó néni dijo...

sziasztok! Ildikó néni