miércoles, 29 de junio de 2011

19.het



Ez a het bovelkedett az esemenyekben. Eskuvon voltunk,eloszor csinaltam adobevallast,majd a tegnapi UH.
Akkor szepen sorban.
Penteken eskuvon voltunk,ahol Javi egyik baratnoje ment ferjhez. Itt a baratnot szo szerint kell erteni,mivel 3 evig tenyleg a baratnoje volt a gimis/egyetemi idokben. Azota is joban vannak,es en is megkedveltem a lanyt az elmult evekben.(A lany is ott volt a mi eskuvonkon) Az eskuvo azert volt penteken,mert a helyszint,amit tavaly foglaltak le,iden bezartak,igy telen uj ettermet kellett keresniuk es mivel a junius igen nepszeru honap,ezert mar csak penteki napra volt szabad hely. En 3-ig dolgoztam,utana fodraszhoz mentem,majd 6-kor indultunk. Szep volt minden,csak nagyon meleg volt,es nagyon sok volt a legy:) A ceremonia utan allofogadas volt,a vacsora 10-kor kezdodott. Mit ne mondjak,Javi jol jart velem(mint mindig),hiszen en nem sokat ettem... Elso fogas tengeri herkentyuk,masodik fogas hal... Nem az en kedvemre foztek,de sebaj. Tancoltunk is egy keveset,majd 3-kor hazajottunk,en vezettem:)

Vasarnap strandra mentunk,en eloszor voltam Huescaban strandon,pedig itt elek mar egy ideje. Szep volt,jo volt,csak hianyzott a langos :)

Hetfon elkeszitettuk eletem elso adobevallasat,mivel eddig nem volt kotelezo,de mivel hazas vagyok,illetve tobb mint 2 munkaadom volt tavaly,igy meg kellett csinalnunk. Furcsa egy rendszer,hisz nem mindenkinek kotelezo,bar nem tudom,hogy otthon hogy van...
Valaszthattunk,hogy Javival egyutt csinaljuk,vagy kulon-kulon.
Barmennyire is szeretek Javival kozoskodni,most jobban jartunk,hogy nem egyutt csinaltuk,mint ferj es feleseg. Egyutt tobb szaz eurot kellett volna visszafizetnunk,kulon pedig Javinak kell egy keveset fizetni,en pedig jocskan kapok vissza:) Mar megerte adobevallani :)))))))))

Es akkor kovetkezzen a het csucspontja,a keddi UH. Annyira vartam mar,hogy elotte 2 ejszaka se tudtam aludni az idegessegtol. Izgultunk,hogy minden rendben legyen,illetve hogy kideruljon,Laia vagy Daniel lakik a pocakomban.

10:15-re volt idopontunk,11-kor jutottunk be. A rendelo kicsi,normalis,a doki nagyon fiatal. Elkezdte a vizsgalatot,minden adatot diktalt gepiesen az asszisztensenek,mi meg egy kepernyon lattuk a babat. Nekunk semmit se mondott,amikor 10 perc utan megkerdeztem,hogy minden rendben van-e,akkor egy gyors igen volt a valasz,es arra hogy csinalhatunk-e fenykepet egy meg gyorsabb nem erkezett...mert hogy tilos... De a mobiljat persze felvette mikozben engem vizsgalt,az nem tilos.
Amikor megkerdezte,hogy szeretnenk-e tudni a baba nemet,es igennel valaszoltunk,akkor kozolte,hogy fiu,de nem mutatott rola kepet...Pedig megneztem volna a kis kukijat:)
(Javival ugyanis uton a rendelo fele arrol beszelgettunk,hogy milyen szot fog hasznalni a doki,ha lany es mit ha fiu. Ezen nevetgeltunk utkozben,hogy hogy mondjak,hogy kukis vagy puncis:) hat sehogy...fiu es kesz)
A sulya 300 gr korul van,nem hallottam jol,kicsivel idosebb,mint 19+5 het,amikor mentunk,igy lehet,hogy majd javitjak a varhato szulesi idopontot,de ez majd a jovo heten derul ki,akkor megyek ugyanis nogyogyaszhoz,mivel ez csak egy UH vizsgalat volt,mindenfele magyarazat nelkul.
Az elso konnycsepp akkor csordult ki,amikor kiderult,hogy fiu,a masodik (illetve az mar zokogas volt,de a rendelon kivul) amikor meghallottuk azt a szot,hogy "quiste",magyarul ciszta. Eddig is fogtam Javi kezet,de ekkor meg jobban megszoritottam es dobbent arccal neztem ra,hogy mirol beszel a doki. Szegeny Javi is meglepodott,hirtelen nem is ertettuk,hogy miro van szo,de akkor jott a magyarazat. A baba agyaban talalhato egy 9mm ciszta,de nem kell aggodni,mert altalaban magatol elmulik,illetve ez egy gyakori dolog. Hat nem tudom,hogy mennyire gyakori,de a doki felhivott valakit,hogy megkerdezze mikor is kell visszamennunk ellenorzesre. Ezek szerint megse olyan gyakran kozol ilyen hireket a kismamakkal. Mindossze ennyi felvilagositast kaptunk,es fel ora utan ures kezzel tavoztunk a rendelobol(se foto,se adatok a vizsgalatrol...) Augusztus 31-re kaptunk idopontot,a 28.heten kell visszamenni,hogy megnezzek,eltunt-e a ciszta. Jovo het keddre van idopontom a nogyogyasznal,remelem bovebb felvilagositast kapunk. Bar nagyon sok informaciot osszegyujtottunk az interneten,de megis egy orvosnak kellene tajekoztatni minket.
Igy a nem zarult tul pozitivan a vizsgalat,de orulunk,hogy minden mas rendben van,es remenykedunk benne,hogy eltunik a ciszta augusztus vegere.
Igy jelenleg kicsit szomoruak vagyunk,de igyekszunk pozitivan szemlelni a jovot,es remenykedunk benne,hogy minden rendben lesz.

Csak hogy kicsit vidamabban zarjam a bejegyzest,egy jo hir a vegere. Utkozben hazafele gyorsan beugrottunk a bababoltba,es megrendeltunk a babakocsit!!! Kaptunk 10% kedvezmenyt es talan szeptemberre megerkezik a kocsi:)

Mozgalmas egy het volt,remeljuk,hogy ennel rosszabb hirt mar nem fogunk kapni.

Kovetkezo vizsgalat: julius 5. 10:10
Suly:65 kg
Nyaralas a tengerparton: 8 naaaaaaaaap
Nyaralas Debrecenben: 32 nap

Puszi mindenkinek

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hali! Jajj, már túl vagy a nőgyógyászon...remélem hamarosan írni fogod, hogy mit mondott!! Mindennek rendben kell lennie. :)
Puszi: Fruzsi (Fónai)

Zsofi y Javi dijo...

Szia! Igen,minden ok,koszi a szurkolast!
Puszi