martes, 21 de febrero de 2012

Dani 15 hetes



15 hete nem aludtam at egy ejszakat:)
Na de nem panaszkodom,most ennek van itt az ideje. Majdcsak rajon Dani is,hogy milyen jo folyamatosan sokat aludni.



A hetvegen farsangi vacsoran voltunk,Danit csak azert nem oltoztettem be semminek,mert nem talaltam megfelelo jelmezt:)
Majd jovore!
Nagyon jol viselkedett,mosolygott mindenkire,aztan elaludt a babakocsiban.



Mar csak 8 nap es megyunk!!!
Kezdek izgulni. Eddig ugy voltam vele,hogy nem lesz semmi gond,Javi elvisz minket Zaragozaba,vonatra fel,masfel ora mulva le,elbuszozunk a repterre,3 ora mulva megerkezunk Budapestre,majd autoval Debrecenig.
Nem tunik bonyolultnak,mar tobbszor megtettem ezt az utat,na de most jon velem Dani is. Miatta aggodok egy kicsit,hogy fog aludni,mikor tudom megetetni,tisztaba tenni... De nem lesz semmi gond,irany Debrecen!



14 hetes tudomanya Daninak:
Nem sokat valtozott a mult hethez kepest. Hasrol hatra forog/dol:)
Nagyokat kacag,mikozben beszelunk hozza.
Az ujdonsag az,hogy megfogja a dolgokat,ha a kezebe adom es beveszi a szajaba. Nagyon nem nyulkal a dolgokert,a jatszoszonyegen levo allatka karikajat elkapja,es huzna,de lemerult benne az elem,igy semmilyen hangot nem ad ki. Az elemet nem tudjuk kicserelni benne,es nem kapok semmilyen hasonlo jatekot a boltokban. Pedig olyan lelkesen markolja es huzogatja,hogy jo lenne,ha valami "jutalma" is lenne.



Aggodalomra ad okot(szamomra),hogy kevesebbet eszik(nekem ugy tuniik),mint eddig es szinte minden eves utan kijon belole az a keves,amit megevett:(
De ettol fuggetlenul jo a kedve,mosolyog,nem tunik ugy,hogy ehezne. Van pisis/kakis pelus,ugyhogy lehet megsem kellene aggodnom.
Sulya kb.7,3 kg(ma este mertem meg)



Az altatas nem megy zokkenomentesen,vagy a babakocsiban,vagy eves kozben alszik el. Magatol,simogatva,ringatva,cumival nem alszik el. A cumi visszaaltatasnal neha bevalik,de leginkabb kikopi es tatogva keresi a mellemet.
Mindig kitakarozva fogad ejszaka,meg szerencse,hogy nem fazik a halozsakjaban. Addig rugkapalozik,amig lerugja magarol a takarojat.
A szeme egyre jobban van,mar nem konnyezik annyit,de meg nem tokeletes.



A jovo heten a felig bepakolt borondok mellol fogok irni:)

Puszi

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Szia Zsófi!

"jo a kedve,mosolyog,nem tunik ugy,hogy ehezne. Van pisis/kakis pelus,ugyhogy lehet megsem kellene aggodnom"
Nos ez így van! A babáknak is változó az evési szokása, hol többet, hol kevesebbet esznek. Ha tényleg jól érzi magát, akkor tényleg semmi okod az aggodalomra. Arról nem is beszélve, hogy egyszer nőnek, máskor meg híznak. Ha éppen növekedési szakaszban van, akkor nem eszik annyit, mint a gyarapodó szakaszban. De minden anyukának szíve joga, hogy aggódjon a gyerekéért, bármilyen apró változást is észlel. :)
Én is aggódtam annak idején. Bár nekem sokat segített, mikor utánaolvastam a dolgoknak, na meg persze nekem nagyon jó a védőnőm.
Szóval légy nyugodt, biztos nincs semmi baj! Várunk haza titeket!

Puszi

Katáék

Zsofi y Javi dijo...

Szia Kata!
Koszi,hogy irtal!
Eddig minden olyan "tankonyvien" alakult,hogy alkalmam se volt aggodni.
Az elmult napokban jol evett es nem bufizett vissza szinte semmit,erezte Dani,hogy meg kell nyugtatnia:)
Mar keszultem a vedonohoz,de vegul nem mentem.
Azt olvastam,hogy hiaba tunik ugy,hogy sokat bukott vissza a baba,de tenylegesen nem nagy mennyiseg,igy nem kell aggodni,hogy ehen marad.
Magyar es spanyol oldalakat is szoktam olvasni,addig keresek,amig nem talalok nekem tetszo valaszt:)
Ti hogy vagytok? Remelem,hogy elkerultek titeket a betegsegek! Hamarosan talalkozunk.
Puszi az egesz csaladnak!