martes, 14 de febrero de 2012

Dani 14 hetes



Jol sikerult a szombati versenyzes,noi parosban 1.,vegyes parosban 3.lettunk,Dani szerencset hozott:)



Reggel kelteni kellett Danit,etetes,majd indulas Zaragozaba.
Hosszu nap allt elottunk,2 versenyszamban indultam,7 meccset jatszottam osszesen,10-19 oraig voltunk a csarnokban.



Az elsosegely szobaban telepedtunk le,vittem egy hosugarzot,hogy jo melegben legyunk Danival.
A spanyol sportcsarnokokban ugyanis nincs futes... En 3 reteg ruhaban jatszottam.
Dani jol birta az egesz napos megprobaltatast,evett,aludt,mosolygott az emberekre.
Anyosek is jottek velunk,hogy mikozben en jatszok,legyen aki vigyazzon Danira.



Dani 13 hetes tudomanya:
Folyamatosan gyakorolja a hasrol-hatra forgast,nagyokat mosolyog,beszel,nagyon edes:)
Ugy tunik,hogy utanoz minket,vagyis probalkozik. Nyujtogatja a nyelvet,csucsoriti a szajat,amikor Javi is igy tesz:)
Megfogja a textilpelenkat,es a szajaba gyomoszkoli,biztos nagyon izlik neki:)
A pihenoszekben mar elvan 30 percet is,bar annyira nem tetszik neki,nem igazan szokott mosolyogni mikozben ringatozik.

3 comentarios:

Anya dijo...

Igazi vasgyúró!
Csibészes mosoly, nyelvnyújtogatás a világra!
Politikust csinálunk belőle!!!

Anónimo dijo...

Jó kedélyű, derűs kisfiú tekint rám a képeken!! Örömmel nézem élete pillanatait, nagyon szépen fejlődik! Majd meggyőzzük a Nagyit, hogy inkább tollasbajnok legyen!! Én is nagyon várom az "Eredeti" Danit! Addig is kívánok jó egészséget: Ildikó néni

Zsofi y Javi dijo...

Inkabb tollasbajnok,mint politikus...bar az utobbibol jobban megelhetne:)
Mar csak 8 nap es megyunk!
Puszi