lunes, 19 de marzo de 2012

Adios Debrecen

Eljott az utolso nap,a bucsuzas napja.
Egyreszrol szomoru elvalni a csaladtol,masreszrol jo ujra latni Javit.
Jobb lett volna ugy utnak indulni,hogy tudom,mikor megyunk megint,de igy legalabb lesz mit tervezni:)



Vasarnap elkoszontunk mamatol,majd utnak indultunk. Dani aludt a kocsiban,hamar megerkeztunk a repterre,feladtam a borondot,majd elkoszontunk egymastol:(

A gyerekkel utazok elsobbseget kapnak a beszallasnal,igy megint tudtam jo helyet valasztani magunknak,leultem kozepre,hogy ures legyen az ablak melletti ules.

3 korul szalltunk be,Dani jol birta,de aztan megehezett,igy megetettem mikozben a felszallasra vartunk. Elaludt,igy nem volt semmi gond.
Aludt egy kicsit,majd felkelt,mosolygott,nagyon jol erezte magat.



Aztan bekovetkezett,amit nagyon szerettem volna elkerulni...Dani bekakalt:)
Az ici-pici mellekhelysegben volt pelenkazo,ahol tisztaba tudtam tenni. Alig fertunk el,de Dani jokat mosolygott a helyzeten.
Leszallaskor evett,nem aludt el,de igy sem volt semmi gond.

Mivel koran megerkeztunk,megprobaltam elerni egy korabbi vonatot,ami sikerult!
19:22-kor csereltem ki a mar meglevo jegyemet(a 21 oras vonatra volt).
A penztar a foldszinten volt,a vonathoz az elsore kell felmenni,atvilagitjak a borondot,majd megkeresni a vaganyt,jegykezeles,majd le egy mozgolepcson es be a vonatba.
19:28-kor a vonaton voltunk,ami 19:30 pontosan el is indult.
Biztos nagyot neztek az emberek,ahogy rohantam egy babakocsival,boronddel:)
De elertuk!!!



A jegykezeleskor megint felajanlottak a segitseget,igy onnantol segitettek,majd Zaragozaban segitettek leszallni.
Az uton Dani ebren volt,nagyokat nevetett a mellettunk ulo lanyra.
20:50-re megerkeztunk Zaragozaba,ahol Javi vart minket.
Nagy volt az orom,hianyoztunk neki es o is nekunk.
Majd 1 ora mulva megerkeztunk Huescaba,es bementunk anyosekhoz...mert nem birtak ki masnapig,hogy lassak Danit...

Osszessegeben jol telt az ut,Dani jol viselte,nagyon ugyes fiam van!

2 comentarios:

Ági dijo...

Sziasztok! Nagyon örülök, hogy ilyen jól alakult a hazaút is, remélem Dani később is ilyen ügyes utazó lesz :) Szuper volt, hogy itthon voltatok, nagyon jó volt Titeket látni! A sok blog-beírás is nagyon jó, de azért személyesen mégiscsak jobb :) Dani egy igazi kis tündér, jól összehoztátok ;) És várunk Titeket haza máskor is, addig pedig rendszeresen nézem a blogot, friss hírek után lesve :) Puszi Nektek!!!

Zsofi y Javi dijo...

Haaaaat,igyekeztunk a leheto legjobbat/legugyesebbet/legokosabbat/legszebbet osszehozni;)
Nekunk is nagyon jo volt veletek talalkozni!
Puszi az egesz csaladnak!