lunes, 12 de diciembre de 2011

A korhazban



Kedd hajnalban szultem es csutortokon johettunk haza.

Rosszabbra szamitottam,de egesz turheto volt ez a par nap.
A szobatarsam egy szot se beszelt spanyolul,ami azert volt kellemetlen,mert az apolonok mindig puffogtak,hogy nem ert semmit. Szerencsere a ferjen es a 2 gyereken kivul nem volt latogatoja,igy legalabb csak az en latogatoimmal volt tele a szoba:)



Latogatokbol pedig nem volt hiany...



A szoba kicsi volt,2 aggyal es 2 szoptatofotellel,plusz a furdoszoba.



Anyos a korhazban dolgozik,igy a csaladon es baratokon kivul meg a munkatarsai is folyamatosan jottek,igy nem volt tul sok idom pihenni.

Napi negyszer kaptam enni,es 2-fele menubol valaszthattam. A kaja eleg iztelen volt,de boseges. Elso reggel egybol azt kaptam reggelire,amitol 9 honapig tiltottak:)



Naponta kaptam tiszta haloinget es torulkozot,de ha kertem,akkor kaptam meg.

Dani altalaban velem volt,bar sokszor elvittek. Reggel mosdatni,aztan orvosi vizsgalatra. Delutan velunk lehetett,este 10 korul elvittek,majd visszahoztak es 1 utan megint elvittek es 5-6 korul hoztak vissza.



Ha barmi kerdesunk,problemank volt,akkor el kellett vinnunk Danit a csecsemoosztalyra,ahol megneztek vagy epp kicsereltek a pelenkajat,ha tele volt:)



Kedden es szerda estig nem volt tejem,azt se tudtam,hogy mit kellene csinalni,de akkor egy ismeros nover megmentett es segitett.
Dani uvoltott az ehsegtol,megkerdezte az ismeros,hogy adhat-e neki cukros vizet,en meg mondtam,hogy barmit. Elotte azzal probalkoztunk,hogy egy kis fecskendobol spriccelte a cukros vizet a mellemre,hogy ugyesebben kapja be Dani,de nem valt be. A maradekot belefecskendezte a szajaba es mar vitte volna el,hogy adjon neki tobbet,de Dani ugy megnyugodott,hogy sikeresen mellre tettem es 40 percig evett! Na ekkor indult be a tejem:)



Dani a korhazban mar megkapta az elso oltasat,a kovetkezot majd 2 honapos koraban.

A korhazi csomagombol csak a kopenyemre,papucsomra es az eldobhato bugyikra volt szukseg:) Minden mast kaptam.



Mivel sok sulyt vesztett Dani igy nem csutortokon vettek tole vert,hanem masnap kellet visszamennunk.

Osszessegeben nem volt rossz ez a par nap,de mar alig vartam,hogy hazajohessunk:)

No hay comentarios: